9 Ağustos 2013 Cuma

Shailene, Details dergisinin Ağustos sayısında yer alıyor.

Soru: "The Descendants'daki rol arkadaşın George Clooney, Bir keresinde sana 20 yaşındaki bir bedende 50 yaşında bir bilim adamı' demiş. Bu ne demek oluyor?"

SW: "Galiba 'bir bilim adamı gibi inek' demek istemiş. Belki de daha olgun demek istemiştir. Sanırım..."

Soru: "Sen lisedeki popüler kızdın ama The Spectacular Now'da utangaç ve garip bir genci oynuyorsun. Bu çok John Hughes-vari."

SW: "İşte filmde sevdiğim şey bu. Bu günümüzün 80'ler filmi. Çok gerçekçi ve işlenmemiş ve dramatik ya da daha boyutlu herhangi bir şey için çabalanmamış."

Soru: "Önümüzdeki yıl, birkaç aylık süreyle çıkacak, merakla beklenen ve yüksek bütçeli Uyumsuz ve İnanılmaz Öremcek-Adam 2 filmlerinde bir yıldız olacaksın. Bu tür bir şöhrete hazır mısın?"

SW: "Ş ile başlayan o kelimeye katlanamıyorum. Eğer insanlara ilgilenecekleri bir şey verirseniz sizinle ilgilendiklerini düşünüyorum. Onlara konuşacak bir şey vermedim. Sıkıcı bir hayat sürüyorum."

Soru: "Ama internet senin Shiloh Fernandez ile olan söylenti ilişkin hakkında çok ilgileniyor. Bu söylentiler gittikçe kötüleşecek."

SW: "Evet... Ama, demek istediğim bu sektörün dışında çok farklı bir hayatım var, hanginiz bu dağlara çıkıyor, herboloji okuyor ve gezegene bağlı oluyor?"

Soru: "Yani sen gizli bir hippisin. Bu ne gerektirdi?"

SW: "Rewildingin bu kavramı var. Biz asla avcı-ve-toplayıcı zamanlarına geri dönemeyeceğiz, ama eğer havadaki ve tavanımızın alçıpanındaki radyasyona 7/24 uyum sağlarsak, o zaman çevremizde büyüyen bitkilerle de bağ kurmamız ve onların ne kadar şifalı olduğunu farkına varmamız söz konusudur.

Soru: "Bu distopik Uyumsuz için iyi bir alıştırma. Tüm karşılaştırılan diğer genç-yetişkin seriler filme donüştürüldü, Açlık Oyunları, seni hiç endişelendirdi mi?"

SW: "Beni neden endişelendirmeli bilmiyorum. Açlık Oyunları büyük bir başarı ve Jennifer Lawrence inanılmaz biri! İkimiz de gelecekçi distopyada yer alıyoruz... ama gelecekçi distopyada yer alan binlerce film var."

Soru: "İnsanlar senin bir rolü istediğinde kimseyi sağ bırakmadığını söylüyorlar. Hala yönetmenlere gizlice sokuluyor musun?"

SW: "Yönetmenlere ulaşıyorum ve çok uzun e-mailler yazıyorum. 'Seçmelerinize katılmak için her şeyi yaparım!'"