10 Ağustos 2013 Cumartesi

Shailene, Backstage'in kapağında yer alıyor!



Shailene Woodley bu hafta kapağımız süslüyor ve çıkış yaptığı "The Descendents" filmindeki rolünün yanı sıra yakalaşan filmleri "The Spectacular Now" ve "The Fault in Our Stars" hakkında konuşuyor.



Shailene Woodley "Spider-Man 2"den kesilmesi üzerine konuşuyor.


Shailene Woodley'in gelecek yıl çıkacak dört filmi var fakat görülmeyecek olduğu bir film var ki o da "İnanılmaz Örümcek-Adam 2." Mary Jane olarak dört sahne çekmiş olsa bile son zamanlarda bu sahnelerin kesilebileceğini açıklandı. Ama film yapımcıları ve Woodley arasında herhangi bir kötü duygu yok. 




  • ok iyi işlemişler. Ve bu çok kişisel bir şey değildi. Aklımdan geçen ilk şey 'Ah Tanrım, ne yaptığım için kesiyorlar? Yanlış bir şey mi yaptım? Performansım boktan mıydı? Neler oluyor?' oldu. Ama filmde çok fazla şey oluyor, ve 'Bu üçüncü film için kaydetmek istediğimiz şey' dediler." Woodley alınan kararı anlıyor. "Bence çok zekice ve onları suçlamıyorum. Eğer onların yerinde olsaydım ben de aynı şeyi yapardım."


  • Çektiği sahnelerin bir sonraki filmde olmayacağını ancak Mary Jane'in olacağını doğruluyor. Ve o hala ikonik sevgiliyi mi oynayacak? "Planlama devam ettiği sürece öyle düşünüyorum, " diyor. Ve gelecek yıl sinemalarda patlama yaptığında Spider-Man 2'yi izlemek için sabırsızlanıyor. "Gerçekten iyi bir film olacak. Okuduğum en iyi senaryolardan biriydi. İnsanların izlemesi için heyecanlıyım, ben filmde olmasam bile!"



Shailene Woodley çıkış yaptığı "The Descendants" filmindeki rolü almadan önce,  tıpkı American Apparel'da çalışan diğer ergenler gibiydi. Fakat kendisiyle yaşıt çocukların aksine o ABC Family dizisi "The Secret Life of the American Teenagerda" görünüyordu. Onun paraya ihtiyacı yoktu; o yalnızca farklı bir şey yapmak istiyordu. "Daha önce hiç satış yapmadım; eğlenceli olacağını düşünüyorum," diyor Woodley. "Yeni insanlarla tanışmam ve tamamen farklı bir hayat yaşamam gerekiyor."

Eğer tahmin edemiyorsanız, Woodley çoğu  21-yaşındakiler— ya da çoğu oyuncular gibi değil.

  • "Büyürken, asla dergilerde olmak, röportajlar yapmak, süslü elbiseler giymek ve kırmızı halılara gitmek istemedim," diyor. "Öğretmek olmak ve bunun yanı sıra oyunculuk yapmak istedin." Çevre konusunda çok tutkulu, Herboloji okuyor ve yoga öğretmeni olmak için gizli bir arzu barındırıyor. Ve o Hollywood Hills'de ev satın almakla ilgilenmiyor; kasabadayken büyüdüğü yer Simi Valley'de ailesiyle beraber kalıyor. Fakat Hawaii'de kalıcı bir ikamet yapmak istiyor. "Oraya 'Descendants' için gittiğimde, gerçekten hayatım boyunca nasıl yaşamak ve kim olmak istediğim konusunda zihnimi açtı. Beni kararlı yaptı. Bana bu sektör dışında ayrı bir hayatımın olduğunu hatırlatıyor. İnsanların ne yaptığımı izlemesini unutabilirim."

Önümüzdeki aylarda dünyanın izlediğini unutmak zor olacak. İlk olarak, Woodley'in, büyüleyici ve amaçsız son sınıf öğrencisi Sutter Keely (Miles Teller)'ye aşık olan, garip genç Aimee Finicky karakterini canlandırdığı "The Spectacular Now" var. Daha sonra bu yıl "White Bird in a Blizzard” filminde annesi kaybolan genç bir kız olarak görülecek. Veronica Roth'un yazdığı üçlemenin ilki “Divergent” filmi yeni tamamlandı. Ve Wodley'in kanserli bir genç olarak başrolde oynayacağı, “The Fault in Our Stars” romanından uyarlanan filmin çekimleri çok yakında başlayacak.